Dancy a kocour

30.01.2011 17:50

Včera jsme se vraceli s Dancy z výletu na běžkách. Už jsme byli skoro doma, když Dancy objevila za hromadou sněhu kocoura, který se nebál a neutekl, ale naopak se jí postavil na odpor. Sice jsem stihl v poslední chvíli zareagovat a strhnout Dancy na vodíku zpět, ale přesto stačila kocoura chytit. Když jsem se ho snažil zachránit, pokousal mě do prstu a Dancy je také na několika místech na čumáku a na nohou zraněná. Kocour utekl, byl vyplašený, ale podle posledních zpráv by měl být v pořádku. Takže nakonec jsme to já a Dancy odnesli od hrdinného kocoura víc, než on. Doufám, že i on si bude příště dávat větší pozor a nebude se snažit hrdinsky stavět na odpor proti silnějším psům. Bylo to poprvé, kdy jsme to odnesli víc já a Dancy a kocour vyvázl živý a odnesl to pouze vyděšením.

Je štěstí, že jeho majitelé jsou rozumní lidé a vzali to v pohodě a s nadhledem.

Zpět